Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Середня загальноосвітня школа I-III ступенів №91 м. Львова  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23888689  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Середня загальноосвітня школа I-III ступенів №91 м. Львова  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23888689  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 5`905.20 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30192700-8 - Канцелярські товари  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2022
 
Орієнтовний початок проведення процедури Червень, 2022  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Сегрегатор А4/50 мм однос. салатовий ВМ 3012-15с  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей олівець "Корес Paper Stick"  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А-4 Zoom 80 гр/м2 500л 1  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 пачок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга обліку 96 арк./кліт. оф.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка Cello Hiper max синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка Cello Hiper max чорна  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач А4 карт. 0,35 мм картонний  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач пластиковий проз. верх. Economix  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 5905.20 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID aab4beac55da465d9c6b0aea912c8feb  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-06-23-000826-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-23-007395-a  
Дата останнього оновлення 23.06.2022 23:21