Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярське та офісне приладдя

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Нижньосірогозька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26432760  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Нижньосірогозька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26432760  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 17`994.60 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2022
 
Орієнтовний початок проведення процедури Лютий, 2022  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір ксероксний А4 500 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 75 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Точилка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 700 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач картонний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Сегрегатор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпка канцелярська  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Обложка "Дело"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 120 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит загальний 96 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Тека-бокс  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор стрічковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 17 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка-біндер прозора А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок для заміток  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір з липким шаром  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка на зав'язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка на кнопці А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч прозорий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Фотопапір А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач пластиковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Кнопки 50 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Нитка прошивочна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка "До підпису"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 14 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Канцелярське та офісне приладдя  
Сума 17994.60 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 8984e44a0b4245bd8b108ac5b18e630e  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-02-08-002095-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-08-002213-c  
Дата останнього оновлення 08.02.2022 14:54