Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярське та офісне приладдя

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Нижньосірогозька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26432760  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Нижньосірогозька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26432760  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 11`719.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 39263000-3 - Канцелярське приладдя  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2021
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2021  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір ксероксний 500 ар.  
Класифікація за ДК 021:2015 39263000-3 - Канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 99 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Фотопапір 200 ар.  
Класифікація за ДК 021:2015 39263000-3 - Канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга канцелярська  
Класифікація за ДК 021:2015 39263000-3 - Канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова  
Класифікація за ДК 021:2015 39263000-3 - Канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 18 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Подорожній лист  
Класифікація за ДК 021:2015 39263000-3 - Канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Канцелярське та офісне приладдя  
Сума 11719.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID f0acdd0bc97b4c2b8e2461667f543227  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-12-30-007232-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-30-001524-b  
Дата останнього оновлення 30.12.2021 14:39