Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Місцезнаходження замовника: 21007,Вінницька область,м. Вінниця, вул.Олександра Довженка,3-А. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.5 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25496692  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25496692  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`546.10 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2021
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2021  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір для ксероксу  
Класифікація за ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір перфорований  
Класифікація за ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка на зав"язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна кулькова  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка до ламінатору  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 2546.10 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 7b0f88daf6d845e6b3b86e06f577d2b6  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-11-08-006419-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-08-008248-b  
Дата останнього оновлення 08.11.2021 13:54