Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Крісла офісні, стільці, пуфи (код ДК 021:2015:39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них")

Крісла офісні, стільці, пуфи (код ДК 021:2015:39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них")

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ушомирська сільська рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04348131  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Ушомирська сільська рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04348131  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 250`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2021 - 31 грудня 2021
 
Орієнтовний початок проведення процедури Липень, 2021  
Тип процедури Відкриті торги  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі стілець офісний  
Класифікація за ДК 021:2015 39112000-0 - Стільці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі стільці секційні (3 сидіння в секції)  
Класифікація за ДК 021:2015 39112000-0 - Стільці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі крісло офісне  
Класифікація за ДК 021:2015 39113100-8 - М’які крісла  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі стілець дитячий  
Класифікація за ДК 021:2015 39112000-0 - Стільці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі крісло офісне пластикове  
Класифікація за ДК 021:2015 39113100-8 - М’які крісла  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі стілець офісний з підлокотниками  
Класифікація за ДК 021:2015 39112000-0 - Стільці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 35 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі крісло безкаркасне  
Класифікація за ДК 021:2015 39113100-8 - М’які крісла  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі пуф  
Класифікація за ДК 021:2015 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі стілець офісний  
Класифікація за ДК 021:2015 39112000-0 - Стільці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 54 штуки  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних  
Сума 250000.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID ca486c1733f042d39c61d64c966ad6a1  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-07-28-001287-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-28-002107-b  
Дата останнього оновлення 28.07.2021 10:34