Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та витратні матеріали)

Категорія замовника відповідно до п.п.1 п.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника:80100 обл.Львівська, м.Червоноград, вул.Сокальська, 1; ЄДРПОУ 25258142.Закупівля товару здійснюється у підприємства громадської організації осіб з інвалідністю (п.8 ч. 7 ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі").

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління праці та соціального захисту населення Червоноградської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25258142  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Управління праці та соціального захисту населення Червоноградської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25258142  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`814.40 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2021
 
Орієнтовний початок проведення процедури Березень, 2021  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка фарбована WWM 13мм х 16м (12.7мм х 16м) HD кільце Black  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 80 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна Ceiio Maxriter чорна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець чернограф HB Buromax з гумкою  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 28 мм 100 шт Buromax круглі нікельовані  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №24/6 1000 шт. Norma срібні  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 4814.40 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID be82ae9a9c324c4681d1cf0debd966ee  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-03-04-007391-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-04-007330-c  
Дата останнього оновлення 04.03.2021 14:10