Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари (Файли А5, Скоби №10, Папір для нотаток, Скрепкі, Клей сухий, Папір для друку А4, Картон А4, Ручки кулькові 10км.)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Довбиська селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04344392  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Довбиська селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04344392  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 912.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2020
 
Орієнтовний початок проведення процедури Жовтень, 2020  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Файли А5. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №10. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для нотаток. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скрепкі. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей сухий. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для друку А4. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Картон А4. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручки кулькові 10 км.. ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 912.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 2c7c56abde22404392ae0c5eff3d7a48  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-10-26-010919-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-26-011570-a  
Дата останнього оновлення 26.10.2020 22:49