Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 20.04.2018 21:40. Last modified: 29.09.2018 00:02

lot 1 - Creation of complex scanning stationary type systems for inspection of cargo vehicles and containers; lot 2 - Creation of complex scanning stationary type systems for inspection of cargo vehicles and containers; lot 3 - Creation of complex scanning stationary type systems for inspection of cargo vehicles and containers -

Tender ID UA-2018-04-20-001560-b  
ID 3af028c85eac4c91ac1437ead47e0f68  
The total budget for procurement
1`300`000`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name State Fiscal Service of Ukraine  
The total budget for procurement 1`300`000`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Open procurement published in English  
Method of evaluation of tender offers of participants Evaluation of bids of bidders on the lowest bid  
Announced
20.04.18
Clarification
till 14.05.18
Complaint period
till 20.05.18
Bid apply
till 24.05.18
Pre-qualification
from 24.05.2018
Offers considered
till 10.06.2018
Qualification
from 09.07.18
Offers considered
18.09.18
Completed
29.09.18
26.04.2018, 11:50. ID: UA-2018-04-20-001560-b.c1
Claim
Усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації
Шановний Тендерний комітете, керуючись статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації щодо проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро» № UA-2018-04-20-001560-b, предмет закупівлі: лот 1 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 2 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 3 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів.
Вивчивши тендерну документацію (Додаток №4 Технічні вимоги), з’ясовано, що Вами встановлено необхідність закупівлі скануючої системи у вигляді конструкції на рейках типу «gantry», що сканує за допомогою рентгенівського випромінювання транспортний засіб з кабіною в обох напрямах з функцією ручного керування позиції скануючого пристрою. Вищевказана вимога зазначена в п. 2. Додатку 4 до Інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Технічні вимоги).
Вимога стосовно постачання саме системи на рейках типу “gantry” необґрунтовано дискримінує участь інших учасників торгів, які мають можливість запропонувати аналогічну систему з кращими технічними характеристика стаціонарного типу та унеможливлює їх участь у даній процедурі закупівлі.
Скануючі системи у вигляді конструкції на рейках типу «gantry» мають ряд технічних та експлуатаційних недоліків. Наприклад, системи на рейках типу «gantry», відповідно до технічних вимог тендерної документації Додаток 4 пункт 6, потребують будівництва захисної споруди для захисту від впливу навколишнього середовища (дощ, сніг). У світі існують системи, які не потребують побудови додаткових захисних споруд, а отже, закупівля таких систем дозволяє суттєво зменшити бюджет тендеру та зекономити державні кошти.
Експлуатація постійно рухомих скануючих систем швидко приведе до виходу з ладу рухомих елементів та дротів, які подають електричній струм до скануючої системи на рейках типу «gantry». Крім того, такі системі мають дуже низьку пропускну спроможність сканування автотранспорту. Досвід використання таких систем вказує на те, що кількість автотранспорту, який можна сканувати за годину – не більше 20 од. 40-футових контейнерів. Натомість стаціонарна портальна система дозволяє сканувати 150 од. 40-футових контейнерів за той же час (1 година). Для обслуговування рейкової системи “gantry” потрібно набагато більше обслуговуючого персоналу.
Відповідно до вимог тендерної документації, пункту 6 Додатку 4 (Технічні вимоги), необхідна інсталяція рейкової системи довжиною не менше 50 метрів. Використання систем, які встановлені стаціонарно не потребує додаткових затрат на інсталяцію та дозволяє суттєво зменшити бюджет закупівлі та раціонально використовувати державні кошти.
Інсталяція рейкових систем типу «gantry» значно складніша та дорожча, а також вимагає великого обсягу будівельних робіт, які значно збільшують час введення системи в експлуатацію.
При використанні системи типу «gantry» зона радіаційного впливу становить 70 х 30 м. (пункт 16 додаток 4), натомість зона радіаційного впливу стаціонарних систем становить не більше 10 кв.м. Площа, яку займає рейкова система типу “gantry”, в 10 разів більша від площі, передбаченої для встановлення стаціонарної портальної системи. Крім того, рейкова система типу «gantry» на сьогоднішній день є морально застарілою та такою, що не відповідає сучасним вимогам до логістичних потоків, що в свою чергу може призвести до гальмування товаропотоку та своєчасність надходження податків до бюджету держави.
На сьогоднішній день існує ряд виробників, які пропонують системи стаціонарного типу, що мають набагато кращі технічні характеристики та функціональні можливості з використанням сучасних технологій.
Враховуючи вищезазначене, порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене, звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації та додати технічні вимоги щодо скануючих систем стаціонарного типу для надання подальшої можливості участі в закупівлі іншим учасникам, які мають можливість запропонувати аналогічні системи.
При складанні технічних вимог до предмету закупівлі, Державна фіскальна служба України враховувала власні потреби щодо створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів та перспективи їх використання протягом тривалого часу. За результатами цієї закупівлі, Замовник має намір придбати комплексні скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів, які можуть запропонувати виробники таких товарів.
Крім того, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних, а саме:
- вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ;
- необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі встановлені вимоги у тендерній документації є необхідними, виправданими та жодним чином не належать до дискримінаційних, і як наслідок не можуть вважатись порушенням чинного законодавства України.
Customer answer: 02.05.2018 19:02
Types of response: Not satisfied
Left unchecked
07.05.2018, 15:30. ID: UA-2018-04-20-001560-b.a2
Claim
Ліцензія
дiяльнiсть з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (дIв) має здiйснюватися лiцензiатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки лiцензйними умовами провадження дiяльносгi з використання джерел iонiзуючого випрмінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання Украiни вiд о2.12.2оо2 №125 зареестрованим в Міністерстві юстиції Украiни 17.12.2002 за №978 /7266. Кожна компанія яка ввозить , продає, постачає, займається монтажом, інсталляцією, сервісом будь якого обладнання, що в смоєму складі містіть джерело іонізуючого випромінювання ( в дпнному випадку це рентген трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Чому ви, як Замовник, не вимагаєте данний документ у складі тендерної документациї . Просимо внести відповідні зміни та додати до обов"язкоаих документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України
Наявність ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України є обов’язковою відповідно до ст. 7 Закону України від 11 січня 2000 року № 1370-14 «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та пункту 4 критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування».
Пунктом 3 переліку документів, що надаються учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено обов’язкова наявність у Сервісного центра зазначеної ліцензії.
З метою підтвердження наявності такої ліцензії, пункт 3 буде доповнено вимогою щодо обов’язкового надання копії такої ліцензії. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Customer answer: 11.05.2018 15:35
Types of response: Resolved
Made by the customer
07.05.2018, 15:41. ID: UA-2018-04-20-001560-b.a3
Claim
срок поставки
Системы такого типа имеют долгий цикл производства. Все известные мировые производители таких систем говорят о сроках производства от 6-9 месяцев. Так же монтаж такого рода оборудования длится в среднем месяца три. Плюс нужно время для доставки товара на территорию Украины. В среднем, исходя из опыта мировых поставок, срок поставки занимает полтора года. Прошу внести соответсвующие изменения в тендерную документацию, т.к заказчик ставит нереальные сроки поставки П - 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)-до 14 грудня 2018 року. Данный пункт говорит о дискриминации участников , т к за такой короткий период возможна поставка только тех систем, которые УЖЕ ГОТОВЫ И ЕСТЬ НА СКЛАДЕ.
Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2018 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2018 рік, повинні бути освоєні протягом 2018 року. Тому, поставка, монтаж та пусконалагодження товару повинні бути здійснені протягом 2018 року.
Customer answer: 11.05.2018 15:37
Types of response: Not satisfied
Left unchecked
08.05.2018, 14:07. ID: UA-2018-04-20-001560-b.b4
Claim
Этапы строительства для сканирующих систем.
Внимательно изучив техническое задание, становится понятным, что поставка предмета закупки подразумевает под собой так же строительство защитных сооружений (помещений для сканирования) и офис операторов. Для этого необходимо совершить несколько этапов, а именно- 1. Подготовка площадки. Данный этап состоит из проведения инженерных изысканий, привязки возводимого здания на местности, сноса старых построек, перекладки сетей, возведения временных сооружений.
2. Проведение экспертизы-Проведение геологической и топографической экспертизы. Специалистами выясняются точные координаты расположения объекта, специфика местности, состояние грунта, риски проседания фундамента и т.д. Эти услуги заказываются у специализированных компаний, которые занимаются изучением геологических особенностей, свойств земли и т.п.
3.Проектирование и согласование. Подготовка проектной документации поручается организациям, которые имеют лицензию и допуск к проведению такого вида работ. На этапе подготовки документов специалистами учитываются такие факторы, как нормы законодательства, особенности технологии, требования заказчика и др. Разработка документации происходит с учетом климатических особенностей, сейсмологической обстановки и прочих факторов. Особое внимание на этой стадии уделяется фундаменту, поскольку он испытывает существенную нагрузку.
4.Строительство. По завершении проектирования и получения разрешительных документов начинается непосредственно строительный этап.
Просим разъяснить, почему заказчиком данные этапы не предусмотрены в тендерной документации? Ведь без этого строительство объекта по сути невозможно, и для составления полной сметы участнику необходимо понимать полный перечень задач. Или строительство защитных сооружений (помещений для сканирования) и офис операторов не входит в данный предмет закупки? Если же не входит, то как заказчик видит поставку сканирующих систем в защитные сооружения и подготовку офисов оператора? Спасибо.
Замовник, створюючи тендерну документацію, виходив із принципу формування конкурентного середовища.
Згідно пунктів 21-22 та пункту 36 технічного завдання передбачено створення захисних споруд та офісів для операторів. Вимоги до споруд визначені у технічному завданні. За конструктивні (проектні) рішення відповідає учасник. Методи досягнення мети повинні відповідати законодавству України і повинні бути дотримані учасником.
Кожен учасник пропонує свої проектні рішення, що можливо будуть відрізнятися від проектних рішень інших учасників.
Customer answer: 11.05.2018 15:38
Types of response: Declined
Declined
11.05.2018, 15:33. ID: UA-2018-04-20-001560-b.c5
Claim
Про умови поставки
Згідно пунктів 5.6 проектів договорів поставка Товару здійснюється на умовах DDP.
Звертаємо увагу на той факт, що умови поставки DDP доречні там, де продавець має право здійснювати імпортне митне декларування зі сплатою ПДВ. Так в Україні нерезидент може користуватися послугами митного брокера при ввезенні товару через кордон, але він не уповноважений сплачувати ПДВ при імпорті.
Таким чином, враховуючи що здійснення імпортних митних формальностей для продавця-нерезидента складають складність, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, пропонуємо внести зміни до тендерної документації в частині надання можливості нерезидентам здійснити поставку на інших умовах, наприклад, DAP.
Відповідно до технічних вимог (пункт 37 Додатку 4 до тендерної документації), учасник торгів (переможець) за власний рахунок здійснює поставку, розмитнення, монтаж та пусконалагодження предмету закупівлі.
Оскільки Замовник планує отримати у визначених місцях поставки створені та повністю готові до експлуатації комплексні скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів (далі – Товар) без додаткових витрат, пов’язаних із поставкою Товару.
Відповідно до пунктів 5.6 проектів договорів, наведених у додатку 5 до тендерної документації, поставка Товару здійснюється на умовах DDP, якими передбачено, що постачальник Товару несе всі ризики і витрати, пов’язані з транспортуванням вантажу, в тому числі він зобов’язаний сплатити всі податки та збори.
Customer answer: 17.05.2018 16:53
Types of response: Not satisfied
Left unchecked
11.05.2018, 15:34. ID: UA-2018-04-20-001560-b.c6
Claim
Щодо системи електроживлення
Встановлені вимоги до системи електроживлення – напруга 220-380 В з частотою 50 Гц для живлення системних компонентів з нейтральним проводом та заземленням. Споживана потужність не повинна перевищувати 50 кВт/год.
Звертаємо увагу, що в Україні прийнятий міжнародний європейський стандарт організації "CENELEC" – "EN 50160:2010". Цей стандарт набрав чинності 1 жовтня 2014 року під назвою "ДСТУ ЕN 50160:2014" – "Характеристики напруги в системах електропостачання загального призначення". У цьому стандарті напруга 400/230 В ±10%, та інше офіційно гармонізовано зі стандартами ЄС.
Крім того, звертаємо увагу, що виробники обладнання, яке має значну частку реактивної потужності, зазначають в технічних характеристиках саме повну потужність. Повна потужність має більш практичне значення, як величина, що описує навантаження, що фактично накладаються споживачем на елементи підвідної електромережі (дроти, кабелі, розподільні щити, трансформатори, лінії електропередачі), оскільки ці навантаження залежать від споживаного струму, а не від фактично використаної споживачем енергії.
Враховуючи викладене, пропонуємо привести у відповідність тендерну документацію в частині параметрів напруги системи електроживлення, а також визначити максимальну повну потужність (вимірюється в кіло-вольт-амперах, кВА або kVA).
Розміщення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів планується провести в існуючих пунктах пропуску, тому, вимоги до систем енергоживлення, що зазначені у тендерній документації відповідають державним стандартам та нормам.
Customer answer: 14.05.2018 19:02
Types of response: Not satisfied
Left unchecked