Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
15.05.2023 17:34. 26.06.2023 15:23

UA-M-2023-05-15-000071  
320c5452b46747d1a3a148ff0aae487e  

.

15.05.23

За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 20.04.2023) установлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 20.04.2023 року). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023 року). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.  
,  
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023), а також шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) у зв’язку з неможливістю усунення порушень при складанні тендерної документації. У разі наявності на момент оприлюднення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі укладеного з ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» договору – здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).  
02.06.2023 10:01  
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості (в редакції від 20.04.2023)), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сумська гімназія №1 (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.04.2023, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 25.04.2023 та від 27.04.2023 та відповіді Замовника на них від 25.04.2023 та від 28.04.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.05.2023, тендерні пропозиції товариств з обмеженої відповідальністю «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ») та «Будівельна компанія «ЄВРОБУДТОРГ» (далі – ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 09.05.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.05.2023 №6, від 09.05.2023 №8, від 11.05.2023 №9, повідомлення про намір укласти договір від 11.05.2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17.05.2023 та від 19.05.2023 року. Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону Замовник зазначає у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. В свою чергу, частиною першою статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у тендерній документації (пункт 5 розділу ІІІ) встановив три кваліфікаційні критерії: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Однак, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до підпунктів 5.2.2 та 5.2.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасниками лише довідок певної форми, при цьому, вимоги про надання документів для підтвердження інформації, що буде зазначена учасниками у цих довідках, наприклад, документів на підтвердження права власності/користування на обладнання, трудових відносин з працівниками, кваліфікації працівників тощо, Замовником не встановлено. Отже, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) Замовник не встановив способу документального підтвердження учасниками процедури закупівлі інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до статті 16 Закону. Також, моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 5.2.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник встановив вимогу щодо надання довідки за встановленою формою, в якій зокрема, зазначити освіту, спеціальність, розряд працівника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» міститься довідка «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 28.04.2023 №21 (с.3 файлу «3. Кваліфікація.pdf»), в якій зазначено лише освіту працівників (вища, середня спеціальна), але не вказано спеціальність та розряд, що не відповідає вимогам підпункту 5.2.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності якості робіт вимогам чинного законодавства, учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, або лист в довільній формі з посиланням на інформацію щодо наявності «електронної» ліцензії на покрівельні роботи. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ», якого визначено переможцем торгів, міститься файл «Ліцензії СС2 та СС3.pdf», в якому надані копії декларацій про провадження господарської діяльності від 09.01.2023 №018006/23 та №018007/23, подані учасником на Порталі «Дія» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова №314). В наданих деклараціях, відповідно до пункту 4 додатку 1 до Постанови №314, зазначені дозвільні документи на заміну яких подані декларації – це ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками та ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. Отже, подання декларацій про провадження господарської діяльності підтверджує відсутність у учасника ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» ліцензій на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що не відповідає вимогам установленим Замовником у підпункті 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, слід зазначити, що відповідно до пункту 3 частини першої статті 22-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік інформації про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками забезпечує Реєстр будівельної діяльності. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» з використанням Реєстру будівельної діяльності створюються такі електронні документи (крім документів, які містять відомості, що становлять державну таємницю) та здійснюються такі дії, як: ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, зміни до неї (у тому числі зміни до переліку видів робіт), відмова у її наданні, переоформлення, відмова в переоформленні, анулювання ліцензії. Відповідно до даних, розміщених на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua) в Реєстрі будівельної діяльності (учасники будівництва/ліцензіати) відомості щодо наявності у ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» електронної ліцензії також відсутні. Отже, учасник ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» не надав копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, або лист в довільній формі з посиланням на інформацію щодо наявності «електронної» ліцензії «на покрівельні роботи», що не відповідає вимогам підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Слід зазначити, що однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ», який подав найбільш економічно вигідну пропозицію, було те, що серед переліку видів робіт, що є додатком до ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, яка міститься у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника (файл «Копія ліцензії.pdf»), відсутня інформація про можливість виконання «покрівельних робіт». При цьому, у відповіді на запит Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Замовник, зокрема, зазначив, що вимога тендерної документації передбачала необхідність або надання власне ліцензії в паперовому вигляді на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, як це передбачено для робіт, що класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім (СС2) та значним (СС3) наслідками, які автоматично охоплюють виконання покрівельних робіт або «електронної» ліцензії», тим самим визнавши безпідставне відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» з вище наведеної підстави. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати кошторисну документацію (яка має складатися, зокрема, із договірної ціни (вид: тверда)), сформовану з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова). При цьому, відповідно до пункту 5.31 Настанови у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Відповідно до пункту 5.33 Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» міститься договірна ціна (файл «62_ДЦ_ДЦ_3.pdf»), в якій не враховані кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови та вимогам підпункту 6.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на вище викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого та другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» через невідповідність учасника кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а також як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем торгів.  
Yes  
02.06.2023 10:01  
   

В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-05-15-000071 ● 320c5452b46747d1a3a148ff0aae487e від 02 лютого 2023 року (надалі по тексту - Висновок), який складений головним державним аудитором Калюжна Віталія Борисівна. Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За Висновком встановлено: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 20.04.2023) установлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 20.04.2023 року). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023 року). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.». Також, висновком встановлено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 20.04.2023), а також шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) у зв’язку з неможливістю усунення порушень при складанні тендерної документації. У разі наявності на момент оприлюднення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі укладеного з ТОВ «БК «ЄВРОБУДТОРГ» договору – здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).». На виконання зобов’язань за Висновком Моніторингу уповноваженою особою 14 червня 2023 року прийнято рішення Про відміну процедури закупівлі відкриті торги по предмету: - «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми Сумської області, за адресою вул. Засумська, буд. 3, м. Суми, Сумської області (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-24-008606-a) з підстав, що визначені пунктом 47 Постанови про особливості: «Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення».» Рішення про відміну процедури закупівлі з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень оприлюднено в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-24-008606-a. Опис порушень зазначено за протоколом уповноваженої особи №13 від 14.06.2023 року (протокол додається). Хочемо також звернути увагу, що намір здійснити відміну процедури закупівлі був встановлений Замовником ще 02 червня 2023 року, тобто в день публікації Висновку Монітрингу. Однак з технічних причин та особливостей функціонування авторизованого майданчику «Держзакупівлі он-лайн» (https://www.dzo.com.ua/) забезпечити таку відміну процедури закупівлі можливо лише після завершення періоду на оскарження раніше прийнятих рішень Замовником. Саме з цих причин технічно забезпечити відміну процедури закупівлі на авторизованого майданчику «Держзакупівлі он-лайн» (https://www.dzo.com.ua/) вдалось лише 14 червня 2023 р. На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень та притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Наразі Договір про закупівлю не є укладеним та укладатись не буде з підстав відміни закупівлі. Правопорушення, які установлені результатами моніторингу виправлені шляхом відміни тендеру. Комунальна установа Сумська гімназія №1 зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданими до даної відповіді документами. Також Замовником будуть вжиті заходи щодо виділення коштів на додаткове навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності. Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася. Додатки: - Протокольне рішення уповноваженої особи №13 від 14.06.2023 року Михальова Владислава Володимировича про відміну тендеру; - Доповідна записка; - Наказ про накладення дисциплінарного стягнення на Михальова Владислава Володимировича.  
 
14.06.2023 16:08  
   

Done

.  
 
: ; :  
26.06.2023 15:15  
   

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.05.2023 №26-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 15.05.2023 №26-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-04-24-008606-a 24.04.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО  
Monitoring decision date 15.05.2023 00:00  
15.05.2023 17:44  
15.05.2023 17:44  
   

Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
UA-EDR: 41127036  
Organization Address Ukraine, Суми  
 
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 54) 268-70-23
evitalia77@gmail.com 

15.05.2023 17:44 - 06.06.2023 00:00  
02.06.2023 10:01 - 17.06.2023 00:00