Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Реквізити договору

Сума договору 629`756.30 Гривня (без ПДВ)  
Сума оплати за договором 629`756.30 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 98Д  
Дата підписання 18.01.2021  
Дата початку дії 18.01.2021  
Дата завершення дії 31.03.2022  
Опубліковано
19.01.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
послуги з харчування для дошкільних закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Радищева, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12000 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір №98Д від 18.01.2021.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 19:04
ID: d6314dd7035d4d438fe3b20e30a5467c
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 19:04
ID: e32a21935cfa4dbc832c3a0514e9ff74
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 19:04
ID: e32a21935cfa4dbc832c3a0514e9ff74
Додатки до контракту
дод.угода №2 від 19.03.2021 договір №98Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.03.2021 16:41
ID: b6a076cf5193430ea83299f827697513
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.03.2021 16:41
ID: f802d1aee015497283f420dff9dd9346
Додатки до контракту
дод.угода №3 від 10.09.2021 договір №98Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №2 від 10.09.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.09.2021 12:29
ID: 804388dc190444a5bbe739a8d56fd7ea
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 10.09.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.09.2021 12:30
ID: 9ab4b7e14e4f4ea89f1307d247981b53
Додатки до контракту
дод.угода №4 від 23.12.2021 договір №98Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №3 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 15:52
ID: 26fa3b3cea814cf5aeaec3dca6554aed
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 15:53
ID: 3fbe44f37d3740e0ba7c4aff8bfb56a6
Додатки до контракту
дод.угода №5 від 18.01.2022 договір №98Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №4 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2022 14:01
ID: 2493b70f21944845b17a684db08dd6fe
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2022 14:02
ID: 5a1a586fc17d45ff9cb5d6a6955ff37f

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 19.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 24.03.2021 16:41  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 10.09.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 14.09.2021 12:30  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 23.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 23.12.2021 15:53  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 18.01.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 19.01.2022 14:02  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40506248  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"  
Код ЄДРПОУ 35601826  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1