Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Реквізити договору

Сума договору 880`368.40 Гривня (без ПДВ)  
Сума оплати за договором 880`368.40 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 69Д  
Дата підписання 18.01.2021  
Дата початку дії 18.01.2021  
Дата завершення дії 31.03.2022  
Опубліковано
19.01.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
послуги з харчування для дошкільних закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Калинова, 112
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16350 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір №69Д від 18.01.2021.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 19:02
ID: fd4f9fbe68ea42acb56fb5335bb9db2a
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 19:02
ID: d266abd2c2ec43f3b30c797851eee5f3
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 19:02
ID: d266abd2c2ec43f3b30c797851eee5f3
Додатки до контракту
дод.угода №2 від 19.03.2021 договір №69Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.03.2021 16:39
ID: 48515661020641238b61dfa420221ba6
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.03.2021 16:39
ID: eda42284d5f34e4fbebfa950b44ba766
Додатки до контракту
дод.угода №3 від 10.09.2021 договір №69Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №2 від 10.09.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.09.2021 12:30
ID: c9d32929131f440db79e781dbe7ab585
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 10.09.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.09.2021 12:31
ID: fc2f0877c98e4caeba8eb575e26e0aba
Додатки до контракту
дод.угода №4 від 23.12.2021 договір №69Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №3 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 16:45
ID: c2302dfddeeb484d8f9435e885f7df24
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 16:46
ID: 4d7caaac8f584799a943370690d90a51
Додатки до контракту
дод.угода №5 від 18.01.2022 договір №69Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №4 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2022 12:59
ID: dc9b0d5f742646fe99320917489debca
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2022 12:59
ID: 8768b37e0f8f4d14ab28aea12813e276

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 19.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 24.03.2021 16:39  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 10.09.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 14.09.2021 12:31  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 23.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 23.12.2021 16:46  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 18.01.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 19.01.2022 12:59  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40506248  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"  
Код ЄДРПОУ 35601826  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1