Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Реквізити договору

Сума договору 1`069`717.50 Гривня (без ПДВ)  
Сума оплати за договором 1`069`717.50 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 277Д  
Дата підписання 18.01.2021  
Дата початку дії 18.01.2021  
Дата завершення дії 31.03.2022  
Опубліковано
19.01.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
послуги з харчування для дошкільних закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Енергетична, 10а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18000 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір №277Д від 18.01.2021.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:42
ID: c8ae825044104deebb6cd353c06b8311
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:42
ID: 110b63ad3a38426c80b041abf5e4b5f5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:42
ID: 110b63ad3a38426c80b041abf5e4b5f5
Додатки до контракту
дод.угода №2 від 19.03.2021 договір №277Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.03.2021 17:22
ID: ba29824bb8d84783be13a7432b7be881
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.03.2021 17:22
ID: 653e75995cbf45cbb9987c15b9494d50
Додатки до контракту
дод.угода №3 від 23.12.2021 договір №277Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №2 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 17:36
ID: c5a3188360c04e2790181027c3cc8511
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 17:36
ID: 223bce986a4249cab6e9765a23226747
Додатки до контракту
дод.угода №4 від 18.01.2022 договір №277Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №3 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.01.2022 15:00
ID: 0a25e5b75eee41c0901b108140729a5f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.01.2022 15:00
ID: 07a9f36787584b97932052c865a34a19

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 19.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 23.03.2021 17:22  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 23.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 23.12.2021 17:36  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 18.01.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 18.01.2022 15:00  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40506248  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"  
Код ЄДРПОУ 35601826  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1