Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Реквізити договору

Сума договору 820`005.00 Гривня (без ПДВ)  
Сума оплати за договором 820`005.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 162Д  
Дата підписання 18.01.2021  
Дата початку дії 18.01.2021  
Дата завершення дії 31.03.2022  
Опубліковано
19.01.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
послуги з харчування для дошкільних закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4-д
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14100 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір №162Д від 18.01.2021.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:24
ID: b60bec66527945feb5ec08b6ccea7cb9
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:25
ID: 8ec949c64965446a8dbde06f5c2223d4
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2021 18:25
ID: 8ec949c64965446a8dbde06f5c2223d4
Додатки до контракту
дод.угода №2 від 19.03.2021 договір №162Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.03.2021 17:00
ID: 1b8bd1463cfe4d76ab3c043ebea82993
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.03.2021 17:00
ID: 63e07e0c704e4bb0bcd957941da3bcb4
Додатки до контракту
дод.угода №3 від 23.12.2021 договір №162Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №2 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 16:55
ID: 49e83e6873fb48ab8e93499200c160cb
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 23.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2021 16:56
ID: 1dc6c673c1404911823f85af31314302
Додатки до контракту
дод.угода №4 від 18.01.2022 договір №162Д від 18.01.2021.pdf Додано в зміні №3 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.01.2022 15:03
ID: c1b3f4aecf1a4090b4d2744bd12c219a
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 18.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.01.2022 15:04
ID: c14d274070ef4855b61ad38a88aa462d

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 19.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника  
Дата публікації змін 23.03.2021 17:00  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 23.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 23.12.2021 16:56  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 18.01.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 18.01.2022 15:04  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40506248  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"  
Код ЄДРПОУ 35601826  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1