Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 15.10.2020 12:38. Дата останніх змін: 24.12.2020 14:32

Сирні продукти (сир кисломолочний жирністю 9%,сир тостерний)

Ідентифікатор укладеного договору UA-2020-09-09-004801-b-b1  
ID 8f168e264c6041339312fa52a4022a93  
Сума договору
36`366.33 Гривня

Комунальна установа «Любицький психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради ЗАТВЕРДЖЕНО РІШЕННЯМ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРОТОКОЛ № 77 від «09 » вересня 2020 року ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Сирні продукти (код ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти) с.Любицьке - 2020 № Розділ 1. Загальні положення 1 2 3 1 Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-IX (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі. 2 Інформація про замовника торгів 2.1 повне найменування Комунальна установа «Любицький психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради 2.2 місцезнаходження 70153, Україна, Запорізька обл., Новомиколаївський район, с.Любицьке, вул. Соціальна, будинок 1 2.3 прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками Глушак Сергій Вікторович – заступник директора, за адресою замовника, тел./факс (06144)-96-3-66 e-mail: lubin @ukr.net 3 Процедура закупівлі відкриті торги 4 Інформація про предмет закупівлі 4.1 назва предмета закупівлі Сирні продукти (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15540000 – 5 Сирні продукти) 4.2 опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. 4.3 кількість товару та місце його поставки Кількість: Сир кисломолочний жирністю 9%- 650 кг Сир тостерний- 360кг Місце поставки товарів: 70153, 70100 Україна, Запорізька обл., Новомиколаївський район, с.Любицьке, вул. Соціальна, будинок 1, с. Михайлівське, вул. Стадіонна, будинок 2.(філіал) 4.4 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг по 31 грудня 2020 року 5 Недискримінація учасників Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 6 Валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий Учасник зазначає ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – гривня. 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Розділ 2. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації 1 Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. 2 Внесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:  інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;  інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;  у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі або за примірною формою наведеною нижче для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у статті 17 Закону - інформація подається згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;  підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) - згідно Додатку 2 до тендерної документації;  інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;  у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;  форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно Додатку 3 до тендерної документації;  іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа. Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 1 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:  розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;  невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи  самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником.  орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;  недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;  зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;  відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;  інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Не вимагається 3 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто ) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:  відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;  погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке вимагалося). 4 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (у т.ч. учасника-переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 5 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. 6 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розділ 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 25 вересня 2020 року Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. 2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата і час розкриття тендерних пропозицій та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника та приведеної ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5% Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) у разі проведення закупівлі по лотам. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно із Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. У разі якщо учасник стає переможцем декількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 2 Інша інформація Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Інші умови тендерної документації: 1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. 2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. 3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. 4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. 5. Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком 1 до тендерної документації, подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. 6. Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація. 7. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. 8. Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані. 9. Учасник надає в довільній формі лист-згоду з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до цієї тендерної документації . 10. З метою дотримання вимог частини четвертої статті 41 Закону, уникнення порушення вимог статті 43 Закону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону * тендерну пропозицію за формою, наведеною в Додатку 3 та приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону з метою ознайомлення Замовника з ціною за одиницю товару за результатами Аукціону . * Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою тендерну пропозицію на товар, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. Дана вимога стосується учасників які за результатами проведення аукціону понижували власні цінові пропозиції. Учасники, які не понижували цінові пропозиції під час аукціону, повторно не надають вказані документи. Не надання Учасником тендерної пропозиції згідно вимог п.10 цього розділу, не вплине на відхилення пропозиції Учасника. 3 Відхилення тендерних пропозицій Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю 1 Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі - менше двох тендерних пропозицій; 2) допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону; 3) відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом. Тендер може бути відмінено частково (за лотом). Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили; 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся частково (за лотом). У разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. У разі якщо тендер відміняється автоматично, відповідно до Закону, інформація про відміну тендеру оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично. 2 С

Реквізити договору

Сума договору 36`366.33 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 30`305.28 Гривня  
Сума оплати за договором 36`366.33 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 30`305.28 Гривня  
Номер договору 1510П  
Дата підписання 15.10.2020  
Дата початку дії 15.10.2020  
Дата завершення дії 31.12.2020  
Опубліковано
15.10.20
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Сир кисломолочний жирністю 9%
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с.Любицьке с. Михайлівське, вул. Соціальна,1 вул.Стадіонна,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 650 кілограми
2)
Сир тостерний
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153 70100, Україна, Запорізька область, с.Любицьке с. Михайлівське, вул.Соціальна,1 вул.Стадіонна,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 360 кілограми

Документи договору/змін

Підписаний контракт
SCAN_20201015_122403029_002.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2020 12:34
ID: f3602a965fc141b68cb0628722a250b4
Підписаний контракт
SCAN_20201015_122403029_001.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2020 12:34
ID: 9f88bf6209834bed9769d41db43bcd27
Підписаний контракт
SCAN_20201015_122403029.jpg
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2020 12:34
ID: 7e5a7f61e1cc417591e489ef320265fa
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2020 12:35
ID: d984ac0ff87046beb37acb9e8adbd7f2
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2020 12:35
ID: d984ac0ff87046beb37acb9e8adbd7f2
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2020 12:35
ID: d984ac0ff87046beb37acb9e8adbd7f2
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2020 12:35
ID: d984ac0ff87046beb37acb9e8adbd7f2

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 15.10.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
 
Опис причини змін Пункт 1.3 Договору викласти у новій редакції: Постачальник зобов"язується поставити Замовникові сирні продукти в асортименті обсягом 1010 кг.  
Дата публікації змін 23.10.2020 09:57  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 16.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Зменшити суму договору на 29690,67 грн. Загальна сума договору 36366,33 грн.  
Дата публікації змін 18.12.2020 12:26  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Любицький психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03188620  
Юридична адреса 70153, Україна, Запорізька область, с.Любицьке, вул.Соціальна,1 Новомиколаївський р-н  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"  
Код ЄДРПОУ 37408070  
Юридична адреса 69006, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ДОБРОЛЮБОВА, будинок 13, квартира 32