Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 27.01.2020 10:03. Дата останніх змін: 06.04.2020 10:57

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2020-01-27-000295-b-b1  
ID e50ae79e8e3545b8aef53f6b71c43fdf  
Сума договору
135`200.00 Гривня

Здійснювати харчування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591.

Реквізити договору

Сума договору 135`200.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 4  
Дата підписання 27.01.2020  
Дата початку дії 02.01.2020  
Дата завершення дії 30.06.2020  
Опубліковано
27.01.20
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей
Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70545, Україна, Запорізька область, с. Преображенка, Польова, буд.1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.01.2020 - 30.06.2020
Ціна за одиницю (не обов'язково): 13 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10400 шт

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір № 4.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.01.2020 09:58
ID: 41cacdb9c1f848a3bcd9b27fbcbf6a98
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.01.2020 09:58
ID: 37f1308679e249fd845af4c5e8e61e81
Нетипізований документ
Каштанова (2).pdf Додано в зміні №1 від 06.04.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2020 10:56
ID: e84280ce10424c9a86e5c7d68496a19f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 06.04.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.04.2020 10:56
ID: e26d5078527a46c2a1ce792669702e9a

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 06.04.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин (карантин), що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором (Продовження строку підтверджується листом Міністерства освіти і науки України від 25.03.2020 року про те, що з 12.03.20 року рішенням Уряду в Україні було запроваджено карантин для усіх закладів освіти. Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 03.04.20 року, продовжено на 21 день - 24.03.20 року включно)  
Дата публікації змін 06.04.2020 10:57  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ОСНОВА" ПРЕОБРАЖЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОРІХІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20527353  
Юридична адреса 70545, Україна, Запорізька область, с. Преображенка, Оріхівський район, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 1  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП КАШТАНОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА  
Код ЄДРПОУ 2528308460  
Юридична адреса 70545, Україна, Запорізька область, с. Преображенка, вул. Піщана, будинок 1