Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 22.03.2019 16:39. Дата останніх змін: 16.06.2021 12:03

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ренійського району

Ідентифікатор укладеного договору UA-2019-01-23-001371-c-c1  
ID 2af99821bc4e4ac0a1378fc2627cb02e  
Сума договору
18`750`000.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 18`750`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 15`625`000.00 Гривня  
Сума оплати за договором 4`807`388.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 4`006`156.67 Гривня  
Причини розірвання договору Сторони дійшли згоди розірвати договір № 20У/19 від 22.03.2019р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.  
Номер договору 20У/19  
Дата підписання 22.03.2019  
Дата початку дії 22.03.2019  
Дата завершення дії 14.06.2021  
Опубліковано
22.03.19
Договір підписано
Дію договору припинено
Договір був підписаний та діяв, але був достроково припинений

Номенклатура договору

1)
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ренійського району
Класифікація за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.

Документи договору/змін

Підписаний контракт
20У 19 ЕУ М Рені Евродор 22 03 19.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2019 16:39
ID: 31077d8d0fe14ff49ba33a8c8efb7d56
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2019 16:39
ID: 571b1b9fd8314610ac90eaa55dab5196
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.03.2019 16:39
ID: 571b1b9fd8314610ac90eaa55dab5196
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 13.06.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.06.2019 10:19
ID: dc8f95d8cf724a5c91f79ce984efc433
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 16.10.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.10.2019 14:55
ID: f6d2eed068e647c2bbfaee49f82c2ca0
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 06.12.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2019 10:56
ID: 591073153fba4e8baba9645465285944
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 19.12.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2019 16:27
ID: ebf79570475a4b10858f6b7505d17df7
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 24.12.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2019 15:30
ID: 4de64081d7b741018db064ec3b54f948
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 28.02.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.03.2020 09:27
ID: e3232ff6c18d46d1babb09a4b116472f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 07.07.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.07.2020 16:49
ID: 8f2d0460159546ce93eab101e182a78f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №8 від 01.10.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.10.2020 16:00
ID: 8287a736f27048c89df173242adaabf5
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №9 від 16.11.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.11.2020 11:42
ID: 41a1fa096d5f4263b851ad19fbd21739
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №10 від 01.02.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.02.2021 18:48
ID: 48c953197dcc4588ab61771dcdc3fe66
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №11 від 07.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.06.2021 09:51
ID: abb50836e0c54193b4d4ede1f6f96793

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 13.06.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Керуючись Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI доповнити розділ «VII. Відповідальність сторін» наступним пунктом: 7.7. На дату виникнення податкових зобов’язань та згідно вимог статті 201.10. Податкового кодексу України Виконавець зобов’язаний складати, своєчасно реєструвати податкові накладні і розрахунки корегувань вартісних і кількісних показників до податкових накладних (далі по тексту – податкові документи) в Єдиному реєстрі податкових накладних і своєчасно направляти в електронному вигляді належно оформлені і зареєстровані податкові документи Замовнику. За невиконання обов’язків щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у випадках несвоєчасної реєстрації податкових накладних Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції і пені, встановлені Податковим кодексом України. Крім того, за порушення встановленого чинним законодавством України порядку заповнення та відсутність реєстрації податкових накладних Виконавець компенсує Замовнику суму ПДВ, зазначену в такій податковій накладній та штрафні санкції і пені у розмірі відповідно до пункту 1201.1 статті 1201 Податкового кодексу України. 2. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» індивідуальним податковим номером платника ПДВ: ІПН 426414115547 3. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 1 350 000,00 грн. та встановити у розмірі – 2 330 000,00 грн. 4. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 330 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається.  
Дата публікації змін 14.06.2019 10:19  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 16.10.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA403282090000026000311054801 в АБ «Південний»  
Дата публікації змін 17.10.2019 14:55  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 06.12.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49  
Дата публікації змін 06.12.2019 10:56  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 19.12.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, зменшити на 160 000,00 грн та встановити у розмірі – 2 170 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять 2 170 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.  
Дата публікації змін 19.12.2019 16:27  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 24.12.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, зменшити на 180 816,00 грн та встановити у розмірі – 1 989 184,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять 1 989 184,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.  
Дата публікації змін 24.12.2019 15:31  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 28.02.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 2 741 323,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 741 323,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.  
Дата публікації змін 02.03.2020 09:27  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 07.07.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 400 000,00 грн та встановити у розмірі – 2 341 323,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 341 323,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.  
Дата публікації змін 08.07.2020 16:49  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №8 від 01.10.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 2 000,00 грн та встановити у розмірі – 2 343 323,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 343 323,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.  
Дата публікації змін 05.10.2020 16:00  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №9 від 16.11.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 86,00 грн та встановити у розмірі – 2 343 237,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 2 343 237,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.  
Дата публікації змін 17.11.2020 11:42  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №10 від 01.02.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 1 227 040,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 227 040,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.  
Дата публікації змін 04.02.2021 18:48  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №11 від 07.06.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 752 073,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 752 073,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 227 040,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031  
Дата публікації змін 08.06.2021 09:51  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42641417  
Юридична адреса 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"  
Код ЄДРПОУ 33387560  
Юридична адреса 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Бугаївська, 60