Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Категорія Замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Реквізити договору

Сума договору 15`150`205.84 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 12`625`171.54 Гривня  
Сума оплати за договором 4`032`271.01 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 3`360`225.84 Гривня  
Причини розірвання договору Відповідно до додаткової угоди №3 від 29.11.2022р.  
Номер договору 17  
Дата підписання 16.11.2021  
Дата початку дії 16.11.2021  
Дата завершення дії 31.12.2022  
Опубліковано
16.11.21
Договір підписано
Дію договору припинено
Договір був підписаний та діяв, але був достроково припинений

Номенклатура договору

1)
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Центру надання адміністративних послуг за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53/1 (коригування)»
Класифікація за ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53/1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роб

Документи договору/змін

Нетипізований документ
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:37
ID: 7acfe65331494a3b9646d69e1e989c96
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипізований документ
Додаткова угода 1.pdf Додано в зміні №1 від 22.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2021 15:36
ID: e95f298d97a040c4b7393ed14bd87ba2
Нетипізований документ
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf Додано в зміні №1 від 22.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2021 15:36
ID: 0ea52f91803a464caa75037e37444bb9
Нетипізований документ
Додаткова угода 2.pdf Додано в зміні №2 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 11:37
ID: 5ba5ed7a917a471785ef61f6cfac76c1
Нетипізований документ
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf Додано в зміні №2 від 30.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 11:37
ID: 63a1bcbd47b04db1abed7d4d0141beaa
Нетипізований документ
Додаткова угода
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: a2f8daaa19734684968773d64c6b26ae
Нетипізований документ
Лист
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: f7a86e6f06b647149c65134665b17c71
Нетипізований документ
Рішення
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: e6f4b54a5d7548da814f28ef30488dbc
Нетипізований документ
Звіт про виконання договору
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: 7aa542bfd98a40669a65ca8132b88e14

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 22.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди, внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті та викласти його в наступний редакції : 11.1.Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) здійснюється за рахунок спів фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету – 7 730 502, 84 грн., за рахунок коштів державного бюджету – 7 419 703,00грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.  
Дата публікації змін 22.11.2021 15:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 30.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Згідно п. 1.11. ДБН.А.3.1-3-94. «Управління, організація і технологія прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Основні положення», при прийнятті об’єктів в експлуатацію в І та ІV кварталах дозволяється перенесення термінів виконання робіт по озеленення, улаштуванню верхнього покриття під’їзних доріг до будинків, тротуарів, господарських, ігрових та спортивних майданчиків, а також оздоблення елементів фасадів будинків, виконання яких неможливе через несприятливі погодні умови. У зв’язку з погіршенням погодних умов, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.2. в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2022 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами»; п. 18.3. в наступній редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2022 р.». Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт.  
Дата публікації змін 30.12.2021 11:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 36849291  
Юридична адреса 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Вул. Гайдара, 13  
Процедура закупівлі Відкриті торги  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "БЕНЕБІЛД"  
Код ЄДРПОУ 41054665  
Юридична адреса 01034, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Рейтарська, будинок 17, нежитлове приміщення 14 літ. А, офіс 7