Договір опубліковано 18.08.2021 13:02. Дата останніх змін: 04.01.2022 11:08
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2021-08-04-000440-a-a1 | |
| ID | b598061413434b09b29020ce76c5d7c2 |
Сума договору
25`000.00 Гривня
Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Послуги Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання 1. Найменування: Тренінговий центр прокурорів України 1.1. Код за ЄДРПОУ: 43556710 1.2. Місцезнаходження: Україна, 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи Сушицької Юлії, адреса: 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, тел./факс (044) 206-18-48, (067) 298-01-10 e-mail: y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua. 1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 38 000,00 грн. (тридцять вісім тисяч гривні 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2021 рік. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021-2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: відповідно до документації 4. Строк надання послуг: до 21.12.2021 р. 5. Умови оплати: Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): визначається електронною системою автоматично 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): визначається електронною системою автоматично 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток 3. Проект договору Додаток 4. Технічне завдання
Реквізити договору
| Сума договору | 25`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 20`833.33 Гривня | |
| Сума оплати за договором | 25`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума оплати за договором без ПДВ | 20`833.33 Гривня | |
| Номер договору | 59/2021 | |
| Дата підписання | 18.08.2021 | |
| Дата початку дії | немає даних | |
| Дата завершення дії | 31.12.2021 |
Опубліковано
18.08.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Класифікація за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
Договір 59-2021.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.08.2021 13:01
ID: 567586d1eeac48f0af81b3ee31e2134a
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.08.2021 13:01
ID: 86ac293fcc614c5ca3d6cf3341a682b2
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2022 11:08
ID: 0c4ae57fe2484f6bb6c9e5aa6c4537a5
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 43556710 |
| Юридична адреса | 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВ "КУРАТОР.ЮА" |
| Код ЄДРПОУ | 43438815 |
| Юридична адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7А, нежиле приміщення 1 |
