Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.04.2025 17:23. Дата останніх змін - 05.08.2025 17:34

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-24-012397-a  
ID c2010d3b843849cba4f3949d9e6b6b52  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-19-009371-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
688`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 688`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
24.04.25
Період уточнень
до 17.05.25
Період оскаржень
до 17.05.25
Подання пропозицій
до 20.05.25
Аукціон
21.05.25
Кваліфікація переможця
з 21.05.25
Пропозиції розглянуті
з 21.07.25
Завершена
05.08.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 688`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`880.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 21.05.2025 12:47 - 21.05.2025 13:16  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень
Класифікація за ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
4. Проєкт договору (із змінами 14.05.2025).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.05.2025 17:30
Версія документу від: 14.05.2025 17:30
ID: fdd0b5ff65b347a38dae0630a8f53e73
Проект договору
3. Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: fdd0b5ff65b347a38dae0630a8f53e73
Критерії прийнятності
Додаток 1.1.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: 0d7d1fb4039047b0b4953a3b0f3ad9a9
Критерії прийнятності
Додаток 1.2.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: 6cb448b88f7d439292887b5b5352d0b2
Критерії прийнятності
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: a6a0365b928a4434b34bfebc3df30c23
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (із змінами) 07.05.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:16
Версія документу від: 07.05.2025 10:16
ID: 61b4312109e14daa92a4150dca2c77eb
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: 61b4312109e14daa92a4150dca2c77eb
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (із змінами) 14.05.2025.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.05.2025 17:30
Версія документу від: 14.05.2025 17:30
ID: e23cbc8373174f1cbd5a85b8de56e8bc
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (із змінами) 07.05.2025.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:16
Версія документу від: 07.05.2025 10:16
ID: e23cbc8373174f1cbd5a85b8de56e8bc
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: e23cbc8373174f1cbd5a85b8de56e8bc
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (із змінами) 14.05.2025_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.05.2025 17:30
Версія документу від: 14.05.2025 17:30
ID: 177ae612b70e4f6da3f4415005913283
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (із змінами) 07.05.2025_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:16
Версія документу від: 07.05.2025 10:16
ID: 177ae612b70e4f6da3f4415005913283
Тендерна документація
2. ТД - Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: 177ae612b70e4f6da3f4415005913283
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.05.2025 17:31
Версія документу від: 14.05.2025 17:31
ID: c29b3eea6684424399b9c70378c3b87a
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:16
Версія документу від: 07.05.2025 10:16
ID: c29b3eea6684424399b9c70378c3b87a
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.04.2025 17:23
Версія документу від: 24.04.2025 17:23
ID: c29b3eea6684424399b9c70378c3b87a
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД 14.05.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.05.2025 17:30
Версія документу від: 14.05.2025 17:30
ID: fbd9c56b2e344a7bab4e238163d35b03
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 07.05.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:16
Версія документу від: 07.05.2025 10:16
ID: fbd9c56b2e344a7bab4e238163d35b03
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД 14.05.2025.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.05.2025 17:30
Версія документу від: 14.05.2025 17:30
ID: d54dcd1f16fe4fb5b7ebecaac8aae03e
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 07.05.2025.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:16
Версія документу від: 07.05.2025 10:16
ID: d54dcd1f16fe4fb5b7ebecaac8aae03e
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД 14.05.2025_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.05.2025 17:30
Версія документу від: 14.05.2025 17:30
ID: f014a6e1eeff41c98bcb3725bd2d0e96
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 07.05.2025_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:16
Версія документу від: 07.05.2025 10:16
ID: f014a6e1eeff41c98bcb3725bd2d0e96
Нетипізований документ
audit_c2010d3b843849cba4f3949d9e6b6b52_c643d79686f042e6ba107d2681b088fe.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.05.2025 13:16
Версія документу від: 21.05.2025 13:16
ID: 4842221d49994d098f9a116e3937f64a

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей. Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 91 день
Прийнятні докази:
Документ. Форма письмової згоди Учасника. Форма письмової згоди Учасника Ми, _________________(найменування Учасника), підтверджуємо наступне: 1. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9) ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Проєктом договору відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації. 2. До акцепту нашої пропозиції, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором. 3. Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 91 (дев’яносто одного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і замовник може прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю послугу будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 4. Ми погоджуємося з умовами, що замовник може відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації, та розуміємо, що замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 5. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг, ми зобов'язуємося укласти Договір про закупівлю відповідно до вимог замовника, цієї тендерної документації та умов тендерної пропозиції у строк, визначений законодавством. 6. Цим підписом засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією.
Документ до закупівлі:Додаток 4.docx
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Інформація про субпідрядника/співвиконавця. У разі, якщо учасник планує залучати спроможності іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про кожного такого суб’єкта господарювання - субпідрядника, (в довідці обов’язково зазначити: повне найменування та місцезнаходження Субпідрядника/Співвиконавця, код ЄДРПОУ/ІПН Субпідрядника/Співвиконавця; інформацію про види послуг , які планується доручити субпідряднику та про наявність у Субпідрядника/Співвиконавця дозволу або ліцензії на виконання робіт/послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України). Зразок довідки наведений у додатку 1.2.1 до тендерної документації. У разі залучення такого суб’єкта господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. У разі не надання учасником вищезазначеної інформації, цей факт буде розцінено як декларування: - не залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг або - залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Послуги з технічного обслуговування обла
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям. Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - інженер з автоматизації та механізації виробничих процесів (не менше 1 особи); - слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб); - слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи). До довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, свідоцтва, сертифікати тощо), відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору, а саме: слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування, слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Для зазначених професій вище зазначених працівників, надати копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»). трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця.
Документ до закупівлі:Додаток 1.1.1.docx
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 14.05.2025

Дата публікації вимоги: 24.04.2025
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям. Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - інженер з автоматизації та механізації виробничих процесів (не менше 1 особи); - слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування не нижче ІІІ розряду (не менше 2 осіб); - слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, не нижче ІІІ розряду (не менше 1 особи). До довідки мають бути надані: - - копії підтвердження (посвідчення, свідоцтва, сертифікати тощо), відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, а саме: слюсарь з експлуатації та ремонту газового устаткування, слюсарь контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Для зазначених професій вище зазначених працівників, надати копії (протокол та/або посвідчення та/або журнал), що підтверджують проходження ними навчання та перевірки знань з охорони праці (НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»). трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця.
Документ до закупівлі:Додаток 1.1.1.docx
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 14.05.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Послуги з технічного обслуговування обла
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним(и) договором(и) вважаються договір(и), щодо надання послуг та/або виконання робіт з технічного обслуговування обладнання котелень. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.04.2025

Дати та строки

Дата публікації 24.04.2025 17:23  
Завершення періоду уточнень 17.05.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 24.04.2025 17:23  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.05.2025 10:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38728457  
Юридична адреса 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 21.05.2025 13:16
Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
398`962.99
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
ID: b3c87894c7de4d9f82b119ee5bab8fc7
398`963.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
2
398`962.99
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
30.06.2025 17:32
3
398`963.00
Гривня з ПДВ
Переможець
21.07.2025 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
Код ЄДРПОУ: 38295616
398`963.00
Гривня з ПДВ
21.07.2025
11:26

Укладені договори

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 - 50530000-9)
Номер договору
3801-В-ОДФ-25
Дата підписання
05.08.2025
Дата початку дії
05.08.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
398`963.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
332`469.17 Гривня