Процедура закупівлі оголошена 07.12.2025 16:31. Дата останніх змін - 07.12.2025 16:31
Мандарини свіжі
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-07-000666-a | |
| ID | 96fe5b9227f04b5997dfa4f581214e36 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-07-000729-a |
Очікувана вартість закупівлі
19`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Доставка продукції повинна проводитися автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів. Товар постачається партіями протягом 1 (одного) робочого дня на підставі отриманої заявки від Замовника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №55 Рівненської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 19`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.12.25
Подання пропозицій
до 10.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Мандарини свіжі
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33016, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Романа Шухевича 28
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Доставка продукції повинна проводитися автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів.
Товар постачається партіями протягом 1 (одного) робочого дня на підставі отриманої заявки від Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір ЗАПИТ ЦІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.12.2025 16:30
Версія документу від: 07.12.2025 16:30
ID: 927a834fe28643d7a727ca1f99e32180
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.12.2025 16:31
Версія документу від: 07.12.2025 16:31
ID: b9b3e0691ca540ae8451c4b4dddd1fc1
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 07.12.2025 16:31 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 07.12.2025 16:31 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 10.12.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №55 Рівненської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25317369 |
| Юридична адреса | 33016, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Романа Шухевича, 28 |
