Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 18.11.2020 14:30. Дата последнего редактирования мониторинга 23.12.2020 16:49

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2020-11-18-000031  
ID 5a5e1b07030e4e9aa5ec6bf6c96609ac  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
18.11.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 27.11.2020 12:03  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.07.2020, із змінами від 07.08.2020 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» (далі – ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ») протокол засідання тендерного комітету Замовника від 27.08.2020 №17/3, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2020, договір про закупівлю від 15.09.2020 №9. За результатами моніторингу установлено невідповідність інформації в документах, що подані в складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ». Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовником передбачено надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах. А на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування відповідним майном. Проведеним моніторингом установлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» наявна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за №602 від 14.08.2020 (далі - Довідка), в якій зазначено перелік обладнання як власного, так і орендованого, та надано підтверджуючі документи. Однак, проведеним аналізом тендерної позиції учасника ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» установлено, що у підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів №2-1-1 (на підготовку території) та №2-1-2 (загально- будівельні роботи) зазначені будівельні машини і механізми з обґрунтуванням ціни - оренда, інформація про які не внесена до Довідки та не надано документів на підтвердження права користування. Зокрема: бульдозер (потужнiсть 79 кВт), трактори на гусеничному ходу (потужність 59 кВт), автогрейдер середнього типу (потужність 99 кВт), вишки телескопiчнi (на автомобiлi, вантажопiдйомнiсть 0,35 т), котки дорожні самохiднi вібраційні гладковальцеві (маса 8 т і 13т), асфальтоукладальники (продуктивність 100 т/год). Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» не відповідає вимогам додатку 1 тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, та визначив ТОВ«АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» переможцем.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 27.11.2020 12:03  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание 11.12.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду була надіслана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.11.2020.  
Дата публикации 11.12.2020 16:36  
Дата создания 11.12.2020 16:36  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Повідомлення щодо номеру провадження у справі Згідно реєстру судових рішень за позовною заявою Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради було призначено склад суду (Конєва С.О.) та відкрито провадження. Справі присвоєно єдиний унікальний номер 160/16713/20.  
Дата редактирования  
Дата создания 23.12.2020 16:49  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2020 № 52-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 17.11.2020 № 52-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-24-002123-a від 24.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 17.11.2020 00:00  
Дата публикации 18.11.2020 15:28  
Дата создания 18.11.2020 15:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913671  
Адрес компании Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.) 
+38 (0 66) 987-41-20
viktoryja83@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 18.11.2020 15:28 - 10.12.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 27.11.2020 12:03 - 12.12.2020 00:00